full oyun indir
Lütfen Giriş Yapın Yada Kayıt Olun
full oyun indir
Lütfen Giriş Yapın Yada Kayıt Olun
full oyun indir
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


isteğiniz gibi bir oyun indirebilir ve paylaşabilirsiniz
 
Anasayfafull oyun indirAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 brothers ın arms hells hingway 2008 pc reoladed tek link 2 altarnetifli

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
olim pit@
Root Administrator
Root Administrator
avatar


Mesaj Sayısı : 157
Tecrübe Puanı : 1020178
Rep Puanı : 9999
Kayıt tarihi : 15/09/09

brothers ın arms hells hingway 2008 pc reoladed tek link 2 altarnetifli Empty
MesajKonu: brothers ın arms hells hingway 2008 pc reoladed tek link 2 altarnetifli   brothers ın arms hells hingway 2008 pc reoladed tek link 2 altarnetifli EmptyC.tesi Eyl. 19, 2009 10:35 am

Kardeşler takımı ile tanışmamızdan bu güne kadar geçen süreye, bu süre
içerisinde çıkan diğer yapımlara baktığımda görüyorum ki, beni gerçekten
etkileyen başka bir taktik-savaş oyunu oynamamışım. Tamam Call of Duty 4
fazlasıyla başarılıydı , her duyguyu yansıtabilmişti biz oyunculara. Ama
nedendir bilinmez, Brothers in Arms, dilimde çok daha farklı, tok bir tat
bırakmıştı ki bunda yalnız olmadığımı düşünüyorum. Bunun kanıtı da şu anda yapım
aşamasında olan ve büyük ihtimalle hikayeyi bitirecek olan Hell’s Highway. Road
to Hill 30 ve Earned in Blood’ın açtığı yoldan gelen bu yeni oyunumuzda nelerle
karşılaşacağız bir göz atalım.

Lider olmayı hiç
istememiştim

Geçmişin en unutulmaz ve kapsamlı operasyonlarından birinde
görev alacağız bu sefer, Market Garden Operasyonu. 101. Hava Tümeni’ne dahil bir
grubun lideri olarak, Matt Baker ismine bürünüyoruz tekrar, lider olmayı hiç
seçmemiş olan liderimize. İlk oyundaki can dostumuz, ikinci oyunun kahramanı Joe
"Red" Hartsock ve tanıdık birçok isim ile birlikte, bize verilen görevleri, en
az kayıp ile tamamlamaya ve başarılı olmaya çalışacağız. Kardeşlik duygusunun
belki de en üst safhalara taşınacağı, geri dönüşün olmayacağı bir yola
sürükleniyoruz Hell’s Highway ile, adından da anlaşılacağı gibi. Peki bu oyunu
diğerlerinden ayıran özellikler ve yenilikler neler?

İlk ekran
görüntülerinin ve videolarının yayımlanmasından sonra dikkat çeken öncelikle
teknik detaylar olmuştu. Unreal grafik motorunun son sürümünü kullanacak olan
Hell’s Highway, görsel açıdan hemcinslerinin gerisinde kalmamakta ısrarlı.
Birçok oyunda da karşımıza çıkmış olan Unreal 3.0’ın neler yapabildiğini hepimiz
çok iyi biliyoruz. Güzel bir optimizasyon ile birlikte ekranlarımızın bayram
yerine dönmemesi için bir neden yok. Brothers in Arms’ın bu görselliğini
destekleyen en önemli etken tabii ki çevre tasarımları. Gearbox’un titizlikle
yürüttüğü bu süreci, serinin eski oyunlarını takip edenler çok iyi
bileceklerdir. Hikayenin geçtiği mekanları önce fotoğraflayan, ardından
gerçeğinden farksız bir şekilde sanal ortama aktaran yöntemleri sayesinde
atmosferi kat ve kat arttırmayı planlıyorlar. Sesler konusunda gösterdikleri
özeni zaten diğer iki oyundan fazlasıyla biliyoruz. Bu sefer çıtayı bir kademe
daha yükselteceklerinden şüphemiz yok.

Hell’s Highway’in diğer göze
çarpan yeniliği ise yönettiğimiz takımdaki değişiklikler. Hatırladığınız gibi
Road to Hill 30 ve Earned in Blood’da kumandamız altındaki takımlar ikiye
ayrılıyordu, ‘Saldırı’ ve ‘Destek’. Şimdi ise bu iki gruba ek olarak takımımızda
bazuka, ağır makineli ve hava desteği çağırma görevlerini üstlenen askerler de
bulunacak. Matt Baker olarak istediğimiz hedefe, istediğimiz askeri yönlendirme
yetkisine sahibiz. Tatmin olmadığımız takdirde ise bulduğumuz bir makineliyi
yanımızda taşıyabilecek ve istediğimiz yere kurarak kendimiz kullanabileceğiz.
Hava desteğinin de sınırlı veya belirli aralıklarda kullanılma olasılığı
yüksek.(Call of Duty 4’de olduğu gibi). Emir verme sisteminde ise bir değişiklik
olmayacak. Yine tek tuş ile kardeşlerimizi herhangi bir yere veya hedefe kolay
bir şekilde yönlendirebileceğiz. Hedefe yapılan saldırıların etkileri de aynen
korunacak. Yapılan ilk temasın sonucu düşmanın saklanmasını mecbur kılıp,
ardından yanına giderek işini bitireceğiz. Tüm bunların ilk oyunlardan
hatırladığımız kırmızı ve gri göstergeler ile ekrana yansıyacağını da
hatırlatayım.


altardeşler takımı ile tanışmamızdan bu güne kadar
geçen süreye, bu süre içerisinde çıkan diğer yapımlara baktığımda görüyorum ki,
beni gerçekten etkileyen başka bir taktik-savaş oyunu oynamamışım. Tamam Call of
Duty 4 fazlasıyla başarılıydı , her duyguyu yansıtabilmişti biz oyunculara. Ama
nedendir bilinmez, Brothers in Arms, dilimde çok daha farklı, tok bir tat
bırakmıştı ki bunda yalnız olmadığımı düşünüyorum. Bunun kanıtı da şu anda yapım
aşamasında olan ve büyük ihtimalle hikayeyi bitirecek olan Hell’s Highway. Road
to Hill 30 ve Earned in Blood’ın açtığı yoldan gelen bu yeni oyunumuzda nelerle
karşılaşacağız bir göz atalım.

Lider olmayı hiç
istememiştim.

Geçmişin en unutulmaz ve kapsamlı operasyonlarından birinde
görev alacağız bu sefer, Market Garden Operasyonu. 101. Hava Tümeni’ne dahil bir
grubun lideri olarak, Matt Baker ismine bürünüyoruz tekrar, lider olmayı hiç
seçmemiş olan liderimize. İlk oyundaki can dostumuz, ikinci oyunun kahramanı Joe
"Red" Hartsock ve tanıdık birçok isim ile birlikte, bize verilen görevleri, en
az kayıp ile tamamlamaya ve başarılı olmaya çalışacağız. Kardeşlik duygusunun
belki de en üst safhalara taşınacağı, geri dönüşün olmayacağı bir yola
sürükleniyoruz Hell’s Highway ile, adından da anlaşılacağı gibi. Peki bu oyunu
diğerlerinden ayıran özellikler ve yenilikler neler?

İlk ekran
görüntülerinin ve videolarının yayımlanmasından sonra dikkat çeken öncelikle
teknik detaylar olmuştu. Unreal grafik motorunun son sürümünü kullanacak olan
Hell’s Highway, görsel açıdan hemcinslerinin gerisinde kalmamakta ısrarlı.
Birçok oyunda da karşımıza çıkmış olan Unreal 3.0’ın neler yapabildiğini hepimiz
çok iyi biliyoruz. Güzel bir optimizasyon ile birlikte ekranlarımızın bayram
yerine dönmemesi için bir neden yok. Brothers in Arms’ın bu görselliğini
destekleyen en önemli etken tabii ki çevre tasarımları. Gearbox’un titizlikle
yürüttüğü bu süreci, serinin eski oyunlarını takip edenler çok iyi
bileceklerdir. Hikayenin geçtiği mekanları önce fotoğraflayan, ardından
gerçeğinden farksız bir şekilde sanal ortama aktaran yöntemleri sayesinde
atmosferi kat ve kat arttırmayı planlıyorlar. Sesler konusunda gösterdikleri
özeni zaten diğer iki oyundan fazlasıyla biliyoruz. Bu sefer çıtayı bir kademe
daha yükselteceklerinden şüphemiz yok.

Hell’s Highway’in diğer göze
çarpan yeniliği ise yönettiğimiz takımdaki değişiklikler. Hatırladığınız gibi
Road to Hill 30 ve Earned in Blood’da kumandamız altındaki takımlar ikiye
ayrılıyordu, ‘Saldırı’ ve ‘Destek’. Şimdi ise bu iki gruba ek olarak takımımızda
bazuka, ağır makineli ve hava desteği çağırma görevlerini üstlenen askerler de
bulunacak. Matt Baker olarak istediğimiz hedefe, istediğimiz askeri yönlendirme
yetkisine sahibiz. Tatmin olmadığımız takdirde ise bulduğumuz bir makineliyi
yanımızda taşıyabilecek ve istediğimiz yere kurarak kendimiz kullanabileceğiz.
Hava desteğinin de sınırlı veya belirli aralıklarda kullanılma olasılığı
yüksek.(Call of Duty 4’de olduğu gibi). Emir verme sisteminde ise bir değişiklik
olmayacak. Yine tek tuş ile kardeşlerimizi herhangi bir yere veya hedefe kolay
bir şekilde yönlendirebileceğiz. Hedefe yapılan saldırıların etkileri de aynen
korunacak. Yapılan ilk temasın sonucu düşmanın saklanmasını mecbur kılıp,
ardından yanına giderek işini bitireceğiz. Tüm bunların ilk oyunlardan
hatırladığımız kırmızı ve gri göstergeler ile ekrana yansıyacağını da
hatırlatayım.
Gears of War, Rainbow Six Vegas gibi yapımlardan alıştığımız
‘Cover’ sistemi de Hell’s Highway’de karşımıza çıkacaklar arasında, yalnız ufak
bir fark ile; Yaslandığımız yerlerin sağlamlığı ve dayanabilirliği. Bir duvar
arkasına saklandığımızda mermilerden sorunsuz şekilde korunurken, herhangi bir
nedenden parçalanabilecek tahta, saman yığını veya patlayabilecek bir varili
seçtiğimizde daha da dikkatli olmamız gerekecek. Aynı şey düşmanlarımız için de
geçerli olacak tabii ki. Çitler arkasındaki bir alman askerini öldürmemiz için
artık kafasını çıkarmasını beklemek zorunda kalmayacağız. Yalnız GameSpot’un
izlenim yazısında bu cover sistemi ile bazı ufak sorunların olduğu gözlenmiş.
Özellikle saklandığımız yerden yaptığımız ani saldırılarda bazı hedef şaşırma
veya nişan alamama eksiklikleri göze çarpıyormuş. Umarım bu sorunlar tam sürümde
düzeltilir.

Hikaye açısından bu kadar zengin bir oyunun, atmosferi
destekleyen yenilikler getirmesi tabii ki beklenilir bir şey. Bunlardan ilk göze
çarpanı ‘Brotherhood Moments’ adı verilen ‘Kardeşlik Anları’. Karakterimizi
kontrol ettiğimiz sırada eğer bir arkadaşımız vurulursa, oynanış bir anda
yavaşlayacak ve onu yakalayarak güvenli bir yere çekeceğiz. Bu tür anların çok
sık olmaması da önemli tabii ki. Ama temelinde kardeşlik yatan bir temaya
eklenebilecek en güzel detaylardan biri bence. Diğer bir yenilik ise takım
arkadaşlarımızın hal ve tavırları. Hatırlarsanız eğer, serinin diğer
oyunlarındaki gerek ara videolarda, gerekse oyun içinde, kendi aralarında ya da
bizimle yaptıkları sohbetlerde, o anki psikolojilerini çok iyi şekilde
yansıtabiliyorlardı. Hell’s Highway’de ise, Gearbox’un dediğine göre bu özellik
artık kusursuz bir şekilde işleyecek. Unreal grafik motorunun verdiği imkanlar
doğrultusunda artık yüz ifadelerinden animasyonlarına kadar, o an neler
hissettiklerini anlayabileceğiz. Road to Hill 30’de, Matt Baker’ın kaybettiği
askerler için söylediklerini hatırlayanlar, bu anların ne kadar önemli olduğunu
anlayacaktır. Bunların yanında, geçmişte yaşananların hatırlanacağı bazı anlık
görüntüler, halisulasyonlar ve videolarla da zaman zaman
karşılaşacağız.

Bildiğiniz gibi, birçok oyunda bizim en büyük yardımcımız
bir harita, pusula ya da görevi gösteren herhangi bir işarettir. Hell’s
Highway’de aldığımız birçok görevde ne yazık ki artık bu göstergeler olmayacak.
Tabii ki pusulamız yer alacak, ama gideceğimiz yerin kesin bir bilgisi elimizde
bulunmayacak. Bunun yerine görev hakkında aldığımız sınırlı bilgileri
toparlayacak, gitmemiz gereken yöne doğru ilerlerken, göreve yönelik herhangi
bir işaret veya işaretleri arayacağız. Mesela karşılaştığımız bir evde yaşayan
insanlara bir şey görüp görmediklerini sorabilecek, ve onların yardımları ile
hedefe doğru ilerleyeceğiz. Ya da dikkatimizi çeken bir alman görevlisi, bir
şeyi korumaya yönelik yerleştirilme ihtimali olan makineli silahlar ip ucu
niteliğinde olacak. Etrafa serpiştirilmiş bu ufak detaylar, biz oyuncuları daha
da fazla dikkatli olmaya yönelteceği bir gerçek.

Yukarıda bahsettiğim
yavaş çekimlerin bir örneğini düşmanlar üzerinde de görebileceğiz. Yaptığımız
başarılı atışların hedef üzerindeki etkisini, oyunun belirlediği zamanlar
dahilinde yavaş ve detaylandırılmış bir yakın çekim eşliğinde izleyebileceğiz.
Yanlarında patlayan bir el bombasının etkisiyle havada uçuşan 3 alman askerinin
o kızgınlık ve korku içeren yüz ifadelerini ne kadar iyi yansıtırlar bilemeyiz
tabii ki, ama bilinen bir gerçek varsa bu da görüntülerin pek dost canlısı
olmayacağı. Şiddetin serinin diğer oyunlarına nazaran arttığını belirten
Gearbox, Hell’s Highway’i hiçbir şekilde çocuklara önermiyor.


Başka
ertelenme olmasın...

Yapım aşamasının bu kadar uzun sürmesi ve belirtilen
ilk tarihten itibaren birkaç kez ertelenmesi, ister istemez bizleri Hell’s
Highway’e karşı soğutuyor. Belki bir baş yapıt olmayabilir, ama çok başarılı ve
uzun süre adından söz ettirecek bir yapım olacağı kesin. Güzel optimize edilmiş,
tatmin edici uzunlukta, yapay zekası ‘yapay’ olmayan, çoklu oyuncu modları ile
ömrünü uzatmayı başarmış bir oyuna kim hayır diyebilir ki? Ağustosa kadar bir
Play Station 3, Xbox 360 ya da sistem açısından sağlam bir PC edinmenizi
öneriyorum, yoksa çok şey
kaçırırsınız.


Download

Letitbit

http://letitbit.net/download/6339.628c670a897d434c0c9eb7980e/derinport.in_Brother_in_ARMS_devrimow.iso.html

http://vip-file.com/download/6425.628c670a897d434c0c9eb7980e/derinport.in_Brother_in_ARMS_devrimow.iso.html
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://oyunzevki.ace.st
 
brothers ın arms hells hingway 2008 pc reoladed tek link 2 altarnetifli
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» World Conflict 2008
» Max Payne 2: The Fall of Max Payne-2 link
» Age Of Empires 2 || Tek Link || %100 Sağlam
» Diablo 2 full, tek link indir
» VeEe Hitman 3 Contracts [Tek Link] Kaçırma

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
full oyun indir :: Oyun Download :: Capssız Oyunlar-
Buraya geçin: